Wednesday, August 19, 2015

PENGUMUMAN KHAS PAK TONY HUTAPEA SUAMI KPD ARWAH IBU DESI DAMAYANTI!

Telah saya katakan Desi Damayanti Skincare itu wujud.
Telah saya lampirkan kelulusan BPOM dan hakcipta nama Tabita
Telah saya hebahkan yang mana Asli dan yang mana Palsu
Telah saya nasihatkan carilah agen rasmi yang benar2 menjual produk yang asli
Telah sy ingatkan usah sesekali terpedaya dgn harga yg murah dan tipu daya yang palsu.
Telah saya terangkan pemergian ibu desi bkn krn diracuni produknya sendiri

Semua usaha telah saya lakukan..
Hari ini 19 Ogos 2015. Setelah berbulan Ibu Desi pergi kembali kepada Penciptanya, suaminya yang tercinta tampil menegakkan kebenaran. Lembaran pengumuman rasmi dlm suratkhabat utama di Indonesia.

In shaa Allah..segalanya akan berjalan dgn baik.

No comments:

Post a Comment