Tuesday, May 27, 2014

Promo Raya 2014 : Tabita Skincare & Cashmere Gold Stem Cells Serum



Salam lovelies.. Today I nk buat promo set on Tabita Skincare and Cashmere Gold Stem Cells Serum..
Ini merupakan hot selling items hy KZ Beauty Kravers and White Collar Lady... Mmg ramai repeat buyers and mereka sgt dan amat berpuas hati dgn hasil set ini... Hari ini saya bawakan set2 ini utk anda ... Baru hari ini sy dgn penuh keyakinan membawa produk2 ni kpd anda ..these are best of the best!!!! Mmg two thumbs up..!!!

So ape tunggu lg lovelies..raya tahun ni ..bju dh cntik..kasut n handbags dh cntik..rumah dh cntik... Muka wajibla cntik berseri-seri.. persediaan awal ke arah kulit yang cantik dan sihat haruslah daripada sekarang.. =) barulah nampak aura kejelitaan dan keanggunan di pagi Raya nanti.. =)


Tabita Skincare and Cashmere Gold Stem Cells Serum Promo!!!

Set exclusive normal + Cashmere Serum 
RM 440 
Free postage within Malaysia
Free gift **


Set regular normal + Cashmere serum
RM410 
Free postage within Malaysia
Free gift**


Set trial repack normal + cashmere serum
RM320 
Free postage within Malaysia
Frer gift**

Set exclusive super + cashmere serum
RM450
Free postage within Malaysia
Free gift**


Set regular super + cashmere serum
RM430
Free postage within Malaysia
Free gift**


**bergantung kpd stok..:)

Pm/whatsapp nisa 0126242855

Ada yang kata kecantikan tu daripada keturunan dan genetik.. Well..pada saya walaupun anda mmg cantik dari kecil.. atau keturunan yg cantik2.. tanpa penjagaan yg khusus..tidak berdisiplin dan malas.. pun tak bolej juga.. Walaupun kita bukan dari keturunan cantik..mcm saya ni haaa..tp kita kena berusaha dan berdisiplin utk jd sihat dan cantik..anda tak rugi ape2.. saya sentiasa berharap para pelanggan saya mndapat ape yg dihajati hasil drpd produk yg sy jual..Alhamdulillah..mendengar postive feedback.. buat sy lebih teruja utk membantu mereka yg bermasalah... =)

No comments:

Post a Comment