Thursday, October 17, 2013

Cerita Sana Sini :Pengasas Tabita Skincare BersamaPengedar Sah & Rasmi Tabita Skincare di Malaysia

Salam Lovelies.. So hari ni ..cerita yang agak lain daripada post sebelum ini..iaitu tentang pengasas Tabita Skincare.. Ibu Dey Damayanti dan salah seorang pengedar sah dan rasmi Puan Indrawati Rahman..which is my lovely distributor (mmuah2..=) )

So ..I mulakan dengan Ibu Desy ya..seperti yang uols tau..nama pengasas Tabita Skincare yang benar..asli..original..authentic..sohih..sah.. takdak tipu2 cetak rompak ialah Ibu Desy Damayanti... Beliau berasal dari Bintaro, Jakarta, Indonesia... Ya di manakah Bintaro itu..di Jakarta Selatan.. Sila lihat map..heee.. =p..



 Beliau sudah berkahwin dan berbahagia bersama keluarga dan suami tercinta..Ya..bukan single..sudah berpunya...hehehe. Secara peribadi, Ibu Desy ini amat cekal dan rajin orangya..Datang dari famili yang sederhana dan ibu bapa beliau juga mempunyai perniagaan menjadikan beliau amat berdikari dan sentiasa positif untuk memajukan diri..

Wanita muda ni(yang pasti belum 40 ya..memey muda ouls)..bergelar usahawan dalam usia yang muda berkat kesabaran dan kerajinan beliau serta bercita-cita tinggi dalam perniagaan yang beliau ceburi..
Beliau mempunyai perniagaan antaranya, restoran-restoran makanan mewah, salon,supermarket,juga perniagaan batu kapur yang di usahasamakan dengan suaminya sebagai perniagaan keluarga. Seperti wanita lain,  beliau amat mencintai kecantikan, maka lahir lah produk kecantikan Tabita Skincare hasil dari ramuan yang bermutu tinggi, berkualiti dan suci. 


Seringkali mendapat liputan dan spekulasi  yang negatif dari pelbagai pihak tentang produk Tabita..Ibu Desy tetap tenang dan sabar menghadapinya..Beliau percaya niat beliau yang baik dan murni untuk membantu wanita mahupun lelaki yang bermasalah kulit. 
Sifat sabar dan tabah juga berdedikasi inilah menjadikan beliau semakin berjaya dalam satu-satu perusahaan yang di hasilkan.

Beliau percaya setiap satu-satu orang itu telah di tetapkan rezekinya masing2 oleh Allah SWT. Maka dengan itu beliau lebih senang bersyukur dengan limpah rezeki ke atasnya dari berungut atau mempedulikan orang-orang yang sentiasa tidak senang dengan kerjayanya dan ingin menjatuhkannya

 Antara mereka yang berniat menjatuhkan beliau...seperti di bawah...



Personally, I kenal Watie melalui FB.. Mase tu my sister in law ade citer ttg Tabita pada I..so dalam banyak2 I add.. is FB Watie..but I tak beli dari dia.. sebab I thought my friend kat opis tu...lagi baik beli kat dia..actually bukanla friend rapat tp lebih kpd kenalan..but then..Watie lah yg confirmkan Tabita yang I pakai tu palsu..Ya Allah syukur sangat..

So let us move to my dsitributor..salah seorang pengedar sah Tabita Skincare...
Nama sebenar Watie is Puan Indrawati Rahman ..ya..puan ya..sudah berkahwin..sedang berbahagia dgn suami dan 2 anaknya yang comel cute..heee geram2.. oppss terover.. Beliau adalah pengasas kepad Beauty's Corner Resources dan sudah 6 tahun berbisnes online... Syarikat beliau adalah sah dan berdaftar di atas nama Beauty's Corner Resources dan Indraz Jaya (M) Sdn Bhd...

Watie ni ..dia citer kat I dia bisnes kecik2 je dulu.. memula dengan saudara mara..kmdn kawan2.. lame2 kat FB ..sampai la buka syarikat sebab Tabita Skincare nila.. mase itu Tabita ni famous among artis and pramugari je.. so mase tu Watie story kat I susah nk dptkn Tabita..and dia beli dari make-up artis and harganya masyaAllah..sgtla menjegilkan biji mata berbanding harga sekarang...mmg tak dptla bawah RM400.. haaaa uols.. sekarang ke main best lagi harga..siap ade discount..sales and free gift lagi.. hahahaha.. tapi yangenting original.. nak cetak rompak..jangan cari I k... hahaha ..ok stop gelak..bab original tu serius (tetiba poyo..hahaa)



Ha..Inilah dia... gambar dua orang penting dalam bisnes I...hehehe...lawa-lawa kulit nya...so ape tunggu lagi.. pengasas..pengedar..dah buktikan... keberkesanan product ni..I sendiri live testimonial..place your order k..the best for my lovelies!!!

Ok Lovelies..thanks for reading...XOXO!


Whatsap/sms : 0126242855

FB Page : KZ Beauty Kravers


email : coral_ezraaina83@yahoo.com

No comments:

Post a Comment