Monday, March 31, 2014

Vivix SHAKLEE : Revolusi dalam Makanan Kesihatan!

Salam Lovelies.. Today I nak review tentang the best syrup ever...hahaha.. Syrup bukan sebarangan syrup... this syrup is way better than any other yg seangkatan dgnnya..hehehehe.. hanya sekali sehari utk maintenance dan 2 kali sehari for severe patient... ia membantu memberi tahap kesihatan yg lebih baik ... ia membaik pulih kesihatan bermula pd tahap sel..yes...it is true.. =)

More than a year ago.. Shaklee telah memperkenalkan Vivix..produk makanan tambahan anti-penuaan sehingga pada tahap selular... Lebih 1 juta botol telah dijual ke seluruh dunia... Ia adalah hasil penyelidikan bertahun2 drpd saintis di Shaklee dan telah menjadi fenomena di seluruh dunia berikutan keberkesanannya..=)





Di dalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini telah menunjukkn ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkn pengawalan utama genetik yg menolong melambatkan penuaan pada tahap sel. Sebelum tu let me explain on 4 mekanisma penuaan pada tahap selular yg bakal..akan..telah ..sedang terjadi kepada kita..



4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Selular

Kerosakan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkn DNA. Serangan2 ini merosakkn pengkalan data genetik, menghasilkan satu kesilapan yang akan mengganggu fungsi sel. 
Hasil Vivix: melindungi dan memperbaiki selular DNA

Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan (deterioration) umur pd tahap selular.
Hasil Vivix : Memberi impak positif kpd pngawalan egentik dan melambatkn penuaan pd tahap sel

Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-sel
Mitokondria ( penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitokondria menurun, fungsi sel juga  menurun
Hasil Vivix : Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel

Penimbunan Protein AGE
Penimbunan protein AGE (advanced glycation end products) boleh mnyebabkan kerosakan pd tahap selular yg akan mengganggu keutuhan sel2.
Hasil Vivix : Dgn ramuan yg terhebat, 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dlm anggur muscadine) ia melambatkan pembentukan protein AGE


 Hasil daripada perlindungan dan pembaikan pada tahap selular.. maka manfaat jangka panjang akan dinikmati oleh kita.. Antaranya...


Sebotol Vivix ni tahan 1-11/2 bulan... 150ml... so memang berbaloi..pesakit2 kronik yg melibatkan kerosakan sel seperti kanser..diabetic, Alzheimer..dan sebagainya Nisa mmg recommed to take ViviX since it will gv a very positive result. Usaha adalah salah satu perkara yg harus kita lakukan selain berdoa dan bertawakal.. so ini adalah salah satu usaha kita untuk mendapat kesihatan yg lebih baik =)

Most of my customer yg ambil ViViX...mereka pergi buat medical check up...I mean full and detail check up.. thay have a 10 -15 younger cell generation... I mean yg berumur lah.. Kalah kita ni... bila sel muda.. maka rupa pn nmpak lebih muda... hehehe =)

So to get this special and miracle syrup... blh cntact Nisa cepat2.. hehehe..
 Next post I will elaborate more on the ingredients and why Muscadine grapes are way better than other grapes..why Shaklee choose Muscadine grapes as the main key ingredients... watch out for my new special post on ViVix!!! 


PM/Whatsapp : Nisa - 0126242855
Page  : KZ Beauty Kravers 

No comments:

Post a Comment