Monday, October 6, 2014

A MUST READ POSTING BY WHITE COLLAR LADY!!! TABITA SKINCARE UPDATE!!!



Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. Allahu Akbar!  Akhirnya Ibu Desi telah mengambil langkah drastik terhadap produk kecantikan Tabita Skincare...

Hi Lovelies.. posting ni sy rase agak lambat tetapi Nisa dh byk update di page Nisa di FB : KZ Beauty Kravers..  So nisa nak explain skit pasal Tabita yg sedang hangat diperkatakan ini.. byk perdebatan dan pergaduhan telah terjadi..ade yang sanggup menuduh Ibu Desi tidak wujud..Ibu Desi bukan pengasas Tabita ...dan sebagainya.. yang pertama..

Blog White Collar Lady ini saya yang punya...
nama saya Khairunnisa Zaki... org panggil Nisa Zack... nk tgk rupa saya blh browse blog saya ni... =)
ALhamdulillah..turun naik Tabita Skincare ini.. Saya hadapi dgn sabar stiap cabaran. Nama pn berniaga kan.... (perrghhh ayat baik punya..hahaha)


Ini adalah antara produk Tabita Ibu Desi Damayanti yg telah berdaftar di BPOM (sama spt KKM). Tabita Ibu Desi Damayanti adalah selamat dan suci ... Tiada bahan terlarang dan mmg diperakui sesuai utk semua jenis kulit dan peringkat usia (digalakkn remaja hingga matang)


Di atas merupakan copyright nama Tabita Skincare atas nama Tony Hutapea iaitu suami kepada Ibu Desi Damayanti.. Boleh check jika anda ragu2.. Pada pick ade jugak nama website tersebut.
Ini merupakan bukti bahawa Ibu Desi Damayanti itu wujud.. Tabita Skincare itu wujud.. perniagaan ini wujud dan sah di sisi undang - undang. Tiada apa yang perlu diperkatakan lagi memandangkan pihak berkuasa sendiri memperakui copyright ini atas nama Tony Hutapea.. 


Berikut adalah penambahbaikan pada packaging yg sedia ada..
1. Nama Logo : Desi Damayanti
2. Pada packaging diletakkan producer..tempat dan amount 
3. Expiry Date 

** penambahbaikan yg sedang diusahakan ialah nama - nama ramuan (ingredients) sbg mematuhi klausa pihak BPOM. Namun begitu Tabita yg dipasarkan kini adalah selamat dan dibenarkan utk dijual berikutan telah sah dan sahih ia selamat dan tidak memudaratkn oleh pihak BPOM. Buktinya dh dapat nombor registration ..klu takde no reg..tu dah sah sah xselamat =)

Yang berskarf di bawah adalah Ibu Desi Damayanti..seperti yg telah sy katakan.. Ibu Desi itu wujud.



Sesiapa yang masih tidak percaya... apa lagi yg saya boleh lakukan...hehehe..Inilah sehabis baik yg telah sy lakukan bersama seller2 Tabita original yg lain..memberi feedback dan Alhamdulillah..penambahbaikan sedang giat dijalankan...

Terima kasih atas sokongan dan terima kasih atas penghinaan.. Sy terima dgn senyuman.. Tidak rugi org yg sabar.. Sy masih meneruskan bisnes dgn baik.. Walaupun ade yg dah maki saya..marah saya..kalau mrk dtg semula dan hendak membeli sy layan dgn baik.... =)
Sy tidak pndai bermusuh... Rezeki Allah yg tentukan daripada kita bersusah payah memburukkn org lain..lebih baik kita muhasabah diri dan majukan diri kita..In shaa Allah..hasil yg kita dpt lebih berkat I=)

BERMINAT DGN PRODUK TABITA SKINCARE IBU DESI DAMAYANTI YANG ORIGINAL?








 PM/whatsapp : Nisa 0126242855

page FB : KZ Beauty Kravers



No comments:

Post a Comment