Friday, June 19, 2015

Siapa KZ Beauty Kravers & White Collar Lady!

POLiSi SaYa!
1.SaYa aLaMi DuLu, BaRu SaYa ReCoMMeND!
2.Tak Beli Takpa, Janji Beli Original!
3. TanYa PuN TakPa, JanJi FaHaM MeseJ sAyA :)
4. PeLanggAn SaYa AdALaH JuGa PeNyoKoNg PerNiagaaN SayA!
5. SaYa BerNiAga BukaN utk SeKetiKa, sAYa SenDiRi TidAk Suka DiTiPu

DDSC dan Saya Hampir 5 Tahun
WaRisan Ratu & Saya sejak Ia muLa bertapak dgn WR Pati Ibu Putih Permanent Whitening Essence.
CashMere KL & MiRacLe SeRum sejak MuLa ia Dipasarkan..
D' Trim Sudah leBih 3 bulan..
FiT Up Hampir SebuLan..

Ini adalah sebahagian yg telah sy CuBa dan menyakininya sehingga Sekarang! Ya Benar saya peniaga tetapi Saya juga seoraNg manusia yg memahami manusia lain pd ketika di saat mereka kesusahan akibat masalah kesihatan kulit & tubuh badan. :)

PoLiSi ini sejak 4 tahun Yang Lepas di mana saya meletakkan diri sy sebagai pengguna juga..iaitu ketika saya mula bertapak sebagai White Collar Lady & kemudian sebagai KZ Beauty Kravers di ruangan ini.. :)

Saya dengan rendah hati dan sebagai hambA Allah yg menumpang mencari rezeki mengucapkan Alhamdulillah dan ribuan terima kasih krn menyokong dan menyakini saya dan produk yg sya bawakan utk anda.

NiSa Sayang The Originals :)

Nisa 0126242855

No comments:

Post a Comment