Monday, June 13, 2016

AidilFitri Sales bersama KZ Beauty!




Desi Damayanti fans forever di hati!

Dah masuk 5 tahun DDSC cv Tabita ni bersama Nysa. Tidak pernah putus order, tidak pernah senyap sehari hp Nysa. Mesti ada yg bertanyakan ttg Desi Damayanti.

Selama 5 tahun juga saya hanya menjual yang asli. Walau apa pun hanya yang asli untuk customer saya.

Peminat2 DDSC cV Tabita sudah tahu dan sudah agak krn saban tahun saya pasti membuat Jualan DDSC cv Tabita setiap kali menjelang Ramadhan dan Aidilfitri.

In shaa Allah, tahun ini pasti ada. Saya tambah lagi dgn pakej2 penjagaan tubuh badan supaya anda kelihatan cantil dan mulus di pagi hari raya. Bukan shj pagi raya, malah selepas itu juga. Maintain cantik, maintain lawa, maintain putih gebu

Mulai drpd esok, sales akan bermula sehingga minggu ke 3 Ramadhan kerana saya bimbang, ade parcel yang tersangkut raya ini. Jika sambutan yang menggalakkan saya akn smbung sales ini selepas Hari Raya Puasa.

Whatsapp Nysa 0126242855 untum pembelian produk.

No comments:

Post a Comment