Thursday, April 27, 2017

15 BAHAN MENJADIKAN ANDA AWET MUDA. BERKESAN DAN SELAMAT!

Assalamualaikum Lovelies! Hari ni Nysa nak story pasal satu lagi cara anda mendapatkan kulit yg awet muda yang forever remaja gitu 😍. Ha, nak tahu tak? Kalau nak tahu mesti baca post ni sampai habis 😊

Cuba kita lihat gambar di bawah. Ia adalah perbezaan rupa penuaan dari peringkat 30an, 40an dan 50an. Perbezaan paling ketara adalah struktur kulit, keanjalan, warna kulit dan ketegangan kulit.

  
Elasticity kulit makin berkurang apabila kita semakin berumur. Sebum semakin kurang mengeluarkan minyak dan wajah lebih kering. Dalam keadaan ini, garis - garis halus dan kedutan mmg mudah kelihatan terutama sekitar antara tepi hidung dan pipi, bawah mata, tepi bibir, dahi dan leher. Wajah menjadi kendur kerana kurangnya elastin dan kolagen. 

Penuaan ni adalah lebih baik mencegah daripada mengubati kerana kosnya akan menjadi lebih mahal berkali ganda. Selain mengamalkan gaya hidup yang sihat, pemakanan yang sihat dan tidur yang mencukupi, penggunaan rawatan wajah juga penting 

Desi Damayanti Skincare cV Tabita telah melakukan kajian dan hasilnya Satu Rumusan yang menggabungkan 15 bahan yang sgt aktif yang amat bagus pada kulit anda. Bukan 5 ya tapi 15! 😱😱😱

S P E C I A L   C R E A M !  Yes. Sangat special sbb kandungannya sgt berlainan dgn krim2 anti penuaan yg berada di pasaran. 


Cara penggunaannya amat mudah dan menjimatkan. Selain efektif ke atas kulit matang ia juga sesuai utk kulit muda yang mahukan penjagaan khusus terutamanya kulit kering, sunburn dan mudah kusam.


Kesan- kesan positif ini adalah juga antara testimoni pelanggan kami yang menggunakan SPECIAL CREAM ini. Rata-rata amat berpuas hati dan tetap meneruskan pemakaian krim ini. Seperti yg Nysa inform tadi, penuaan ni akan jd lebih murah jika kite melalukan rawatan pencegahan. 


SIAPA NAK ..
✅ Kulit Flawless and Gorgeous
✅ Kulit Bebas Pori-pori terbuka
✅ Kulit Putih Yang Mmg Real dan Sihat
✅ Selesaikan Masalah Wajah Yang Kronik
✅ Jimat duit tapi nak kulit CAM ARTIS
✅ Pujian Ikhlas kulit anda mmg cantik bukan BERLAKON sbb nak jaga hati anda
✅ Kulit awet muda dari USIA
.
Nak DAPATKAN HARGA HEBAT?
Nak Free Poslaju?
Nak Free Gift ?Whatsapp NYSSA BEAUTY skrg!
.
WhatsApp/SMS 012 624 2855
WhatsApp/SMS 012 624 2855
WhatsApp/SMS 012 624 2855
.
Please Like And Share PAGE NYSSA BEAUTY
Supaya rakan2 anda dan family dapat mengetahui kebaikan product ini 😉 bolehlah klik ke link  album TESTIMONIAL
.

Juga FOLLOW INSTAGRAM KAMI 
Nyssa Beauty Official
.
.
Dan sudi2kan ke BLOG 
.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk ini












No comments:

Post a Comment