Wednesday, April 10, 2013

LATEST UPDATE : Tabita Skincare Original (Pembuktian) - Tabita Original vs Tabita Palsu!

SALAM AND HELLO LOVELIES..
I HAVE TO REMOVE THE CERTIFICATE SEBAB ADE PIHAK YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TELAH MENYALAHGUNAKAN PICTURE DARI BLOG I NI DAN CERITA-CERITA YANG KURANG ENAK DARI PIHAK YANG BERMASALAH DGN KEHADIRAN SAYA DAN DISTRIBUTOR SAYA.. I AM TRULY SORRY FOR THE NEWCOMERS SBB TAK DPT TGK PICTURE CERTIFICATE NI YA... ATAS SEBAB2 KESELAMATAN..IBU DESY SENDIRI ADVISE KAMI SIMPAN SAHAJA UTK DIRI SENDIRI...HARAP YOU ALL FAHAM YA LOVELIES... XOXO
________________________________________

Salam Lovelies yg gorgeous.. This morning I just nak post something yang amat penting...yang I harap akan menamatkan spekulasi yang bukan2 tentang Tabita Skincare yang I jual. Baru-baru ini beliau ade mengeluarkan kenyataan dan satu pembuktian untuk menamatkan spekulasi berkenaan Tabita Skincare yang dikhuatiri merbahaya dan akan menyebabkn gangguan kesihatan lebih2 lagi kesihatan kulit... Ok..let us begin...


Wah...apakah ini??? Apakah??? Ok I quote from my distributor ya..

" Ini bermakna Tabita Skincare berdaftar di Indonesia, dan sekiranya berdaftar maka ianya adalah selamat digunakan..hope ramai yang buat spekulasi memburukkan nama Tabita...berpuas hati hendaknya...;)"
"P/s :- Sijil ini valid untuk set yang ORIGINAL sahaj..and I am sure ramai yang ciplak pasni...hehe.. * peace"

So... please jgn samakan my set dgn set fake yang banyak berlambak di luar sana ya... Saya tidak menjalankan perniagaan dgn menipu atau merisikokan kesihatan pengguna demi keuntungan saya.. and saya tak curi customer orang..berkali2 sy katakan... siapa yang minta saya detect set masing2 and sy dapati ORIGINAL sy akan minta mereka teruskn dgn seller masing2..

Hopefully, my lovely customer dpt membeli dgn rasa tenang dan selamat.. juga dgn rasa puas hati.. Sy juga seorang customer .. =)

Ok lovelies till then.. mmmuuuaaahh!!
Assalamualaikum..

WhatsApp / SMS : 012-6242855

Email : coral_ezraaina83@yahoo.com





Find in FB : KZ Beauty Kravers



100% ORIGINAL OR MONEYBACK GUARANTEE!!!


SAYA SENDIRI SEBAGAI PENGGUNA TIDAK BERTOLERANSI DENGAN PRODUK IMITATION APATAH LAGI YANG PALSU. 



No comments:

Post a Comment