Friday, August 14, 2015

CKL: Cashmere Spotlight Cream Foundation Testimonial Amoi Cantek !!!

Bedak asas bukan mainan saya. Mungkin kerana saya seorang homemaker. Penjagaan wajah adalah keutamaan saya pd saya wajah yang bersih dan sihat, apa sahaja jadi mudah.

Cashmere Spotlight Cream Foundation adalah sesuatu yang baru tp tidak mengambil masa yang lama utk memikat saya. Jika yang berkulit sawo matang susah mendapatkn tone yang sesuai..saya pula rase susah jika ia terlalu cerah. Kelihatan tidak natural dan dibuat2.

Keaslian adalah kunci utama kecantikan pd saya. I want this foundation melts on my skin and look like my skin! And it works!

Persepsi saya berubah krn foundation ini bkn shj menutup cela ia jg merawat wajah saya lebih 8 jam setiap hari!

-Alin-

Pengalaman ini saya kongsikan agar kita dpt manfaat yg sama. Jgn segan2 hubungi saya utk tahu kisah rakan2 sy yang lain bersama Cashmere Spotlight Cream Foundation. Tidak sah jika tiada satu dlm tgn setiap wanita..

Whatsapp nisa 0126242854

No comments:

Post a Comment