Saturday, March 23, 2013

Tabita Skincare Trial Set (Repack)

Assalamualaikum Lovelies...

Today I just want to update our very own Tabita Skincare Trial Set ya... Most of you tanya...besar mane trial you ni..ye ye je boleh sampai nampak perubahan...trial you mahal compared to the others.. you ni amik untung banyak la.. yeke trial you ni besar dari yang ade.. trial you tipu eh? ye ye je glass? ntah2 amik plastic mane letak..

Ok lovelies... I terima semua comment dgn positif..business online macam nila.. macam2 ragam..macam2 soalan..tapi saya selalu =) ..I faham..beli brg dari online ni base on trust.. for me..walaupun I buat ni sebagai part time je..tak bermakna I tak serius dalam business ni.. =)

Ok kite lihat satu per satu...What's inside our Tabita Skincare Trial Set (Repack)


The overall look...




Smooth Lotion and Facial Soap



Daily Cream and Nightly Cream


Daily Cream and Nightly Cream standard amount..



Manual Produk
Penerangan produk

So lovelies.. I hope all of you puas hati ya... =) jangan ragu-ragu dgn trial set dari I.. Trial set ni mmg repack dari original.. You all boleh rujuk on previous post..This is our initiative for our lovely customers... =)


WhatsApp / SMS : 012-6242855

Email : coral_ezraaina83@yahoo.com





Find in FB : KZ Beauty Kravers

No comments:

Post a Comment