Saturday, February 2, 2013

Update Terkini : IBU Desy ..Adakah Beliau Wujud?



UPDATE TERKINI





Inilah Ibu Desy Damayanti (berbaju orange) satu-satunya pengasas Tabita Skincare yang original. Ibu Lily(berbaju pink) merupakan org yang menguruskan distributor termasuk di Malaysia.. SILA JANGAN COPY & PASTE GAMBAR INI .. INI HAK MILIK WHITE COLLAR LADY & KZ BEAUTY KRAVERS. Kami tidak pernah menipu atau memutarbelit dalam menjalankn urusan perniagaan.. Set Tabita Skincare dari White Collar Lady dan KZ Beauty Kravers adalah 100% original begitu juga Loose Items kami.. We are not liar or cheater..so we are not afraid of telling the truth and be transparent in doing this business.. 

This picture may be removed if I find out somebody / anybody misuse for bad intention. =) 
Never challenge us for originality because we sell one.. =)
_________________________________________________________________________________



Lovelies.. Ada tersebar spekulasi yang tidak berasas.. Ada yang kata Ibu Desy tidak wujud.. Kalau tak wujud mane datang produk Tabita ni kan..lovelies? Setiap product ade pengasas.. Kami menghormati permintaan Ibu Desy kerana beliau tidak mahu ditonjolkan..lebih gemar produk beliau dikenali berbanding dirinya.. Kita sedia maklum..her products are like phenomenon.. she has been active doing this industry for almost 13 years.. 
We respect her request due to safety purposes.. Takut khianat orang..dan keselamatan diri beliau.. sedangkan produk beliau boleh org berani palsukan.. bayangkan kalau dia overexpose.. takut jd macam-macam.. so kite mesti hormati pendirian beliau.. Cukup saya katakan..beliau mahu dikenali sebagai Desy Damayanti, Orang Medan dan tinggal di Bintaro.. =)

No comments:

Post a Comment