Wednesday, January 23, 2013

Tabita Skincare : Announcement

Salam lovelies... Just nak inform that.. I've got news from my distributor.. Ibu Dessy said that Tabita Skincare never produce any trial set lagi.. the one that come from me is the repack one.. If you come across this trial..this is not from the pengasas, Ibu Dessy.. =)




Anyway.. got some news.. somebody not really like what I am doing here.. katanya I nak tutup periuk nasi orang.. mcm ni la..I tak sangka post I the one yg compare between the real and fake tabita tu menjadi buah mulut.. actually the one u all saw (the fake one) I bought from somebody in my workplace.. I did not bought it online.. Tu la..lain kali tanya I dulu.. I pn tak tahu dari mana tha person dpt supply for that Tabita.. since she said she brought it directly from Indonesia.. so I trusted her.. 

I informed and share because I am also a consumer.. saya buat post tu before I start jd seller.. if you are confidence with your Tabita that the one you sell.. you will never find my post offended.. I bgtahu perkara yg sebenar..and my distributor also agree with what I've posted.. dia lebih tahu dan kenal originality Tabita Skincare..dia jual Tabita dah lama..beside..remember this...



I post for customer's sake.. I takde niat nk tutup periuk nasi org..even ade email tny I knp you sell mahal sedangkan ada yang sell lagi murah? I jawab senang je..sbb ni harga my distributor yg letak..I follow.. I percaya pada rezeki.. I tak claim yg murah tu tak original or fake..I never said that.. maybe seller tu terus direct supplier..who knows.. if you pm I just nk tnya and tak jadi beli..I tak marah..Malah I very thankful.. ade juga yg nak pm I..ask for Tabita yg I jual.. rezeki ni macam hujan.. Allah turunkan tak terkira banyaknye..tak dapat banyak..sedikit pun I bersyukur.. 

Anyway.. I am very sorry la if my post tu mendatangkan kemarahan.. pd I ..yakin dgn product yg you jual.. kalau you marah I sbb post tu nampak you tak yakin.. kenapa I perlu remove sedangkn post tu takkan mendatangkn ape2 kesan if you sell the ORIGINAL one..

Percayalah.. rezeki itu ada di mana2.. I bkn batu penghalang rezeki orang..I never force my potential customer utk beli dari I.. kalau dia rasa seller tu lagi murah dan boleh bagi barang original..teruskan.. I tak marah..


Until we meet again.. Good night Lovelies.. =)

No comments:

Post a Comment